I HAVE MIND POWER AND ALWAYS THINK POSITIVE

Jul 5, 2012

Kopi Panggung Al-Ambiak ( Pasti HEBAT )

MAKLUMAT LANJUT MENGENAI KOPI PANGGUNG SILA LAYARI http://www.atamdin.com.my


Baik untuk :

- Meningkatkan Kekuatan Tenaga Batin
- Memberi daya tahan lebih lama ketika Berjimak
- Baik untuk Kencing Manis
- Baik untuk Ghout
- Melegakan sakit-sakit Sendi
- Baik untuk sakit urat
- Menghilangkan lenguh-lenguh dan sengal badan
- Melancarkan perjalanan Darah
- Mencuci Kolon dan Buah Pinggang
- Melawaskan pembuangan air besar

Kandungan :

- Tongkat Ali
- Guarana
- Maca
- Kopi
- Krimer

Tidak DIGALAKKAN untuk Kanak -kanak, Wanita Mengandung, Sensitif terhadap kafein, Tekanan Darah Tinggi, mempunyai Masalah Jantung.

Cara Penyediaan :

Tuangkan 1/2 sachet ke dalam 1 cawan air panas, kacau sehingga sebati dan sedia untuk dihidangkan.

Harga :

1 Sachet - RM6

1 Kotak (20 sachets) - RM 85


5 Kotak - (RM400) RM80/Kotak


10 Kotak - (RM750) RM75/Kotak


( Harga tidak termasuk Kos Penghantaran )

Maklumat lanjut dan untuk Tempahan sila Hubungi :

019-667 6966 / 016-294 6966 - Atamdin 
( Stokis Keramat - berhampiran LRT SETIAWANGSA)

Weekdays = 6.00pm to 11.59pm
Sat. and Sun. = 10.00am to 11.59pm

14 comments:

suhaimi said...

Di mana saya boleh dapatkan prodak tuan di Johor Bahru?..

suhaimi said...

Di mana saya boleh dapatkan prodak tuan di Johor Bahru?..

mariasafiah said...

Saye dah try kopi ni memang power tapi rasenya pahit sungguh.

mariasafiah said...

Saye dah try kopi ni memang power tapi rasenya pahit sungguh, terfikir byk kali utk try minum sekali lg.

atamdin Mind Power said...

Di Johor sy belum ada Pengedar lagi yang ambil direct melalui saya. kalau tuan berminat boleh beli terus dengan saya.

Anonymous said...

sy dengar ada yg mengatakan kopi ini mengandungi dadah yg terlarang? sbb tu boleh pening2. adakah ini benar tuan?

atamdin Mind Power said...

Alhamdulillah setakat ni belum ada dadah yang terlarang...biasanya apabila minum or makan herba-herba dan angin dalam badan tidak seimbang, kemungkinan untuk pening adalah tinggi disebabkan tindak balas herba tersebut

Anonymous said...

askm kopi panggong ada kkm ke tak di paparkan pon kat produk tu

Anonymous said...

Hi, do u delivery to Singapore?

Anonymous said...

Saya berbangsa Singh. Dan kopi ini memang power. Biasa 15minit. Tpi ni jadi satu jam nk kayuh.

Anonymous said...

Saya dah cuba minum kopi ni,nampaknya memang berkesan,cuma masaalahnya saya ada darah tinggi,apa yg saya selalu buat ialah saya makan ubat darah tinggi dulu lepas tu baru minum kopi 1 sachet utk 2 kali minum,lepas 1 jam baru mulakan pelayaran.isteri komen saya makin gagah.tapi dia tak tahu saya minum kopi ambiak.saja nak tahu cara saya tu ok je

atamdin Mind Power said...

Harap maaf sy x dapat nak komen da reply komen2 saudara di sini. sila komen di http://kopipanggungalambiak.blogspot.com

amin rifai said...

bila dah habis minum sekujur badan terasa sakit semuelah...bahaya tak tu atau cume efek samping kopi je..

amin rifai said...

saye dah cube minum kopi ni,cume abis minum badan terase sakit semue,apelagi pade persendian...bahaye tak tu atau cume kesan sampingan je..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...