I HAVE MIND POWER AND ALWAYS THINK POSITIVE

Oct 21, 2010

Mesyuarat Agong Belia 4B



Mesyuarat Agung Belia 4B Kawasan Bukit Bintang Cawangan Pasar Seni kali ke-2 telah diadakan pada 16 Oktober 2010. Ini bagi membincangkan hal-hal yang berbangkit dan juga isu-isu semasa Belia 4B.
Gambar-gambar sekitar mesyuarat.
En, Faizal, Umar ( Timb. penerusi ) Kak Naura ( Pengerusi )
Tukang Cerita

Tukang Tekun

Geng Khusyuk



Tukang Komen


Tukang Tenung

Oct 17, 2010

Negeri berlampu I-City

Baru-baru ni mak n adik aku datang dari kampung
so bawak la jejalan kat sini
meriah la gak orang-yang datang sini
tambah pulak hari minggu
pergh mmg padat la jawabnya.
Bukan la dapat tgk lampu sangat
tengok orang je banyak...haha
Tapi nak masuk I-City ni sekarang dah dikenakan bayaran RM10 sekali masuk..
Boleh la takat nak pergi sekali skala


Gambar - gambar Sekitar I-City








Oct 14, 2010

Oh Cicak Pokke

Awal tahun 2010 gempar dengan penemuan Cicak Gergasi, iaitu Pokke @ Tokke. Kemudian ramailah orang-orang kampung pakat-pakat pegi cari. Semua dah tak peduli lagi pasal harga getah naik, "Jual Pokke lagi untung la dari jual getah." Kata orang kampung.


Setelah setahun dan bila masuknya tahun 2011 ni orang dah tak peduli lagi pasal pokke nih...
dah tak laku dah pun...
tak tau la kenapa kan...
banyak sangat alasan yang diberikan oleh pembeli.


So sudah2 la tu mencari...
sekarang ni kalo kat kampung getah dah mahal...
jadi baik motong getah je dari serabut kepala nak jadi jutawan yang tak kesampaian huhu

Oct 13, 2010

Pengenalan

Assalamualaikum.
Terima kasih kerana sudi melawat. Dah lama x berblogger nih...
ni baru nak aktif balik nih..
harap2 pas nih kekal la blog ni...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...